De Ouderraad (OR)

De ouderraad (OR) bestaat uit een enthousiaste groep ouders die de Schaapskooi een warm hart toedraagt. Zij onderhouden de contacten tussen de ouders en het schoolteam en helpen bij het organiseren en uitvoeren van allerlei activiteiten in school. Ouders worden lid van de OR om hun betrokkenheid met de school te vergroten en om bij te dragen aan een leuke schooltijd voor de kinderen. Naast bovenstaande activiteiten verricht de OR ook nog hand- en spandiensten ter ondersteuning van het team van de Schaapskooi.

"Want we hebben hier op school een enthousiast en actief team waar we trots op mogen zijn."

Wie zijn de leden van de OR?

De onderstaande ouders zijn lid van de OR. De OR zoekt met regelmaat nieuwe ouders die willen ondersteunen bij activiteiten in de school.

• Lydia Blankvoort (voorzitter)
  • Pedro Beijk
  • Marjolein Kruithof
  • Linda Meenhuis